Dag 15 - ontbijten met vrienden en dan naar huis

Vanmorgen was ik weer heel vroeg wakker, lag denk ik op de wekker want bij ons thuis wordt nu onze nieuwe meubelen afgeleverd. Eergisteren had ik de koffers al grotendeels ingepakt dus ik hoef alleen nog de laatste spullen erin te doen dus we kunnen rustig aan doen.

We checken rond 8:45u uit en rijden naar de ‘Denny’s’ op de hwy192. En wie staan daar op de parkeerplaats te wachten? Ja! Leuk onze Florida vrienden Pieter&Petra. Zij zijn hun vakantie van de week gestart in Miami en gisteren hier aangekomen en nu gaan we lekker even bijkletsen en samen ontbijten. Supergezellig want de tijd vliegt voorbij. Na ruim 2 uurtjes nemen we afscheid. 

Wij stappen in de auto en rijden naar de Walmart. Hier struinen we nog even lekker rond, en eindelijk vind ik hier mijn broeken. Dus ik moet nog wat proppen in de koffer, die is nu echt vol.

Dan rijden we naar de ‘Congo river golf’ en gaan we even een balletje slaan op de midgetgolfbaan. We kiezen voor de banen met een ‘uitdaging’ want onderweg komen we draaischijven tegen die wat extra hindernissen geven. Haha, Niels moest op een gegeven moment met 1 hand slaan en daarna nog een keer met z’n ogen dicht. Zo leuk! maar helaas ik heb weer eens verloren.
Als we klaar zijn drinken we een fles water leeg, want het is weer bloedje warm hier. Dan rijden we naar de Target en ook hier scoren we allebei nog wat. Ik vindt hier namelijk mijn een deegroller voor mijn keukenserie, maar dit moet echt in de handbagage. 
Ook de naastgelegen Marshalls lopen we nog binnen en scoor ik nog een hele mooie jurk. Dat wordt thuis ook nieuwe kledinghangers kopen. Hihihi! 

We stappen de auto weer in en rijden door naar de nieuwe Disney store op de International drive, buiten hangt een gigantisch tv scherm op het pand maar de winkel valt tegen dus we zijn er zo weer uit. Dan tanken we de auto helemaal vol en rijden in een kwartiertje naar de luchthaven.

Het is inmiddels 4uur geweest en we rijden naar de rental car return waar we onze Jeep weer netjes inleveren bij Hertz. Alle spullen eruit en we lopen de luchthaven in. We zoeken onze vlucht op en gaan in de rij staan voor het ophalen van onze boardingpas en het afgeven van de koffers. Deze worden netjes tot Amsterdam doorgelabeld en we krijgen alle boardingpassen al mee voor onze vluchten. Als we ook zo door de tassencontrole zijn gaan we even een hapje eten bij ‘Ruby Tuesday’ en daarna lopen we rustig naar onze gate. Het is niet druk en als het vliegtuig om 6:45 aankomt bij de gate loopt deze leeg en wij gaan gelijk om 7u boarden. Met 25min. zit iedereen in het vliegtuig en dan krijgen we al direct een pushback en gaan we opweg naar Philadelphia. Hier landen we om 21:30u, dit was een snelle en rustige vlucht.

We wandelen rustig van terminalC naar A en om 22u starten we al gelijk met boarden voor de vlucht naar Londen. Het is een drukke vlucht. Als we op Heathrow aankomen moeten we een heel eind wandelen en met de bus, maar alles is netjes geregeld en het is niet druk dus we zijn zo weer door de tassencontrole heen. Nu wachten op onze laatste vlucht naar Amsterdam.

Tot de volgende trip!!

Reacties

Populaire posts